divendres, 1 de març del 2013

Una postal de l'ermita de Sant Ramon amb neu


/ ESPORTS / SOCIETAT / 23 FEBRER /

(foto presa pel Jaume Sans) Pla general de l’aspecte que presentaba l’ermita de Sant Ramon el dissabte 23 de febrer a les 10:45 hores.
  Neu a Sant Ramon
Crònica d’una sessió de jogging ben especial

   (JORGE). - Totes les sessions de carrera són plaents, però la de dissabte va ser ben especial, perquè sabia que tard o d’hora em trobaria amb la neu. Així que em vaig llevar força content, em vaig posar el xandall i els complements adients per protegir-me del fred i a les 9:45 tancava la porta de casa. I, sense fer cap mena de marca especial, ben aviat, a les 10:20, ja era davant de la porta principal de l’ermita de Sant Ramon, després d’un llarg i intens pla seqüència de 35 minuts. Faig servir aquesta expressió cinematogràfica perquè anava tan meravellat contemplant l’estranya i bella aparença –tota emblanquinada- de la muntanya de Sant Ramon, que tinc la sensació que no vaig parpellejar ni un sol cop al llarg de la carrera.

I a dalt, és clar, mainada eufòrica llançant-se boles de neu i adults astorats fent fotos d’una muntanya que fins llavors creien conèixer molt bé. Com que vaig trobar-hi dos coneguts –l’Ariadna i el Jaume- que portaven càmera, i com que aquell dia no m’importava gaire caure en una petició ben típica i convencional, els vaig demanar que sisplau em fessin una foto.  L’acabo de rebre. Espero que us faci gràcia veure l’ermita amb aquest aspecte.